Hoş Geldiniz
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Hoş Geldiniz

--

AnasayfaKapıGaleriLatest imagesAramaKayıt OlGiriş yap
Arama

Sonuç :

Rechercher çıkıntı araştırma
En son konular
» fans facebook xk
ewanescence brinq me to lifee Icon_minitimeSalı Ağus. 02, 2011 4:38 pm tarafından Misafir

» buy fans for facebook f5
ewanescence brinq me to lifee Icon_minitimeSalı Ağus. 02, 2011 9:26 am tarafından Misafir

» sLmmm... qencccc
ewanescence brinq me to lifee Icon_minitimeSalı Ara. 23, 2008 2:47 pm tarafından göze...

» Eşek gibi damgalandım
ewanescence brinq me to lifee Icon_minitimeCuma Kas. 28, 2008 7:26 pm tarafından göze...

» Ünlü oyuncu 10 gündür kayıp
ewanescence brinq me to lifee Icon_minitimeCuma Kas. 28, 2008 6:23 pm tarafından göze...

» İşte aşkın fotoğrafları
ewanescence brinq me to lifee Icon_minitimeCuma Kas. 28, 2008 6:19 pm tarafından göze...

» Seks sorularına cevaplarÇocuğunuz seks hakkında sorular mı soruyor? İşte size yardımcı olacak cevaplar:
ewanescence brinq me to lifee Icon_minitimePerş. Kas. 27, 2008 8:54 pm tarafından Admin

» High School Musical 3: Senior Year
ewanescence brinq me to lifee Icon_minitimePerş. Kas. 27, 2008 3:30 pm tarafından göze...

» Dizi aşkı gerçek mi oldu
ewanescence brinq me to lifee Icon_minitimeÇarş. Kas. 26, 2008 9:09 pm tarafından Admin

En iyi yollayıcılar
Admin
ewanescence brinq me to lifee Emptyewanescence brinq me to lifee Voting_bar2ewanescence brinq me to lifee Empty 
göze...
ewanescence brinq me to lifee Emptyewanescence brinq me to lifee Voting_bar2ewanescence brinq me to lifee Empty 
Bensu
kader
beyza
!$//#!£
yusuf
rainshadow
Kimler hatta?
Toplam 3 kullanıcı online :: 0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 3 Misafir

Yok

Sitede bugüne kadar en çok 9 kişi Paz Kas. 24, 2013 7:24 am tarihinde online oldu.

ewanescence brinq me to lifee

Aşağa gitmek 
2 posters
YazarMesaj
yusuf

yusuf

Mesaj Sayısı : 12
Kayıt tarihi : 29/09/08

ewanescence brinq me to lifee Empty
MesajKonu: ewanescence brinq me to lifee   ewanescence brinq me to lifee Icon_minitimePtsi Eyl. 29, 2008 3:31 pm

How can you see into my eyes, like open doors
Leading you down into my core
Where I've become so numb without a soul
My spirit sleeping somewhere cold
Until you find it there and lead it back home

[Nakarat]
Wake me up inside, wake me up inside
Call my name and save me from the dark
Bid my blood to run, before I come undone
Save me from the nothing I've become

Now that I know what I'm without,
You can't just leave me
Breathe into me and make me real
Bring me to life

[Nakarat]

Bring me to life

Frozen inside without your touch,
Without your love, darling
Only you are the life among the dead

All this time I can't believe I couldn't see
Kept in the dark, but you were there in front of me
I've been sleeping a thousand years it seems
Got to open my eyes to everything
Without a thought, without a voice, without a soul
Don't let me die here
There must be something more

[Nakarat]
Bring me to life

I've been living a lie
There's nothing inside
Bring me to life
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Admin
Admin
Admin
Admin

Mesaj Sayısı : 361
Kayıt tarihi : 03/09/08
Yaş : 28
Nerden : DENİZLİ

ewanescence brinq me to lifee Empty
MesajKonu: Geri: ewanescence brinq me to lifee   ewanescence brinq me to lifee Icon_minitimePtsi Eyl. 29, 2008 4:01 pm

bayılıom şu şarkıya
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://gbsk.yetkinforum.com

ewanescence brinq me to lifee
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Hoş Geldiniz :: Müzik :: Rock :: Rock Şarkı Sözleri-
Buraya geçin: